Kemin Hammaspalvelu

• Soredex CRANEX 3D-röntgenlaite

• E4D -keraamisten täytteiden valmistuslaitteisto

• Beyond-valkaisulaite

Kemin Hammaspalvelulla Pohjois-Suomen ainoa 3D-röntgenlaite, jonka avulla nähdään helposti luun muoto ja rakenne. 3D-röntgenkuvan ansiosta implanttien asennus voidaan tehdä pienellä operaatiolla, josta toipuminen on nopeaa ja vaivatonta.
3D-röntgeniä voidaan käyttää myös poskiontelotulehdusten diagnosoinnissa, jonka ansiosta pystyttäisiin myös välttämään tarpeettomia antibioottikuureja. Lue Mediuutisten aiheesta lisää.

erikoislaitteisto
e4d

Moderni laitteisto hammashoidon tukena

Laitteistossamme on useita erikoislaitteita, joiden ansiosta pystymme tarjoamaan monipuolisia hammaspalveluita. Käytössämme on alan viimeisintä huipputekniikkaa, ja henkilöstömme kouluttautuu kehityksen mukana. Modernin laitteiston ja osaavan henkilöstön kanssa pystymme tarjoamaan asiakkaillemme parhaan mahdollisen hammashoidon.
Laitteiston ja taitavan henkilökunnan avulla pystymme tutkimaan pintaa syvemmältä välittömästi, sekä valmistamaan paikan päällä mm. keraamiset paikat sekä hammaskruunut.

Sterilointilaitteisto

Tämä ei ole leipäkone, tuo takavuosien keittiöhitti, vaan instrumenttien sterilointilaite. Tehokkaat desinfiointivälineet ovat tärkeä osa hammaslääkärin työtä muun tekniikan ohella. Kun laitteet huolehtivat välineet puhtaiksi puolestamme, meillä jää enemmän aikaa asiakkaiden kanssa olemiseen.

dsc
kavo key laser

KaVo Key Laser 3

Vastaanotoltamme löytyvän KaVo Key Laser 3:n avulla voidaan suorittaa hammashoidollisia toimenpiteitä turvallisesti ja kivuttomasti. Key Laser 3:n pulssi on niin lyhyt, etteivät kipuhermot ehdi reagoida siihen, eikä erillistä puudutusta yleensä tarvita.

Fotosan

• "Light Activated Disinfection pen"

• Tehokas LAD-valotekniikka

• Tuhoaa kaikki patogeeniset bakteerit